გაკვეთილის გეგმა
გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი,გვარი-ქრისტინე ლომიძე
პირადი ნომერი 60001002787
საგანი-სპორტი
სწავლების საფეხური/8კლასი-საბაზო
მოსწავლეთა რაოდენობა-19.სსსმ მოსწავლე არ მყავს.
გაკვეთილის თემა-„კალათბურთი“-ბურთის ფლობა წყვილებში.
გაკვეთილის მიზანი-მოსწავლეებმა ისწავლონ ბურთის ტყორცნა
და დაჭერა წყვილებში.
N
|
აქტივობის
აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის
ორგანიზების ფორმა/ ფორმები
|
სასწავლო
რესურსები
|
დრო(წთ)
|
1
|
გაკვეთილის თემისა
და მიზნის გაცნობა.
მოსწავლეების
ორგანიზმის შემზადება გაკვეთილის ძირითადი ნაწილისთვის.
სიარული,რბენა,მოწყობა-გადაწყობა,
ზოგადგანმავითარებელი
ვარჯიშები.
Poverpoint-ით
მომზადებული პრეზენტაცია.
|
ზოგადპედაგოგიური
და ზუსტად რეგლამენტირებული ვარჯიშების მეთოდი სირბილი;
ვარჯიშები სუნთქვის
აღდგენაზე;სიარული მითითებულ ტემპში;
|
მთელი კლასი(ფრონტალური)
|
სასტვენი,
წამზომი,
კალამი,
ბლოკნოტი.
პროექტორი,სლაიდები.
|
13წთ
|
2
|
ბურთის ფლობის
უნარის განვითარება,ხელების,ფეხებისა და ზურგის კუნთების გამაგრება
|
ზუსტად რეგლამენტირებული
ვარჯიშების მეთოდი
|
ჯგუფები
|
|
2წთ
|
3
|
განვლილი მასალის(წინარეცოდნა)განმეორება:ბურთის
მიღება ზემოდან და ქვემოდან ორი ხელით.
|
ვარჯიშების მთლიანობაში
შესრულების მეთოდი
|
ინდივიდუალური
|
კალათბურთის ბურთები
|
5წთ
|
4
|
.ბურთის ტყორცნისა
და დაჭერის ტექნიკის გამეორება ადგილის დატოვების გარეშე.
.წყვილებში სიზუსტით
ბურთის ტყორცნის ტექნიკის განმტკიცება
.საკუთარი და
მეწყვილის ქმედების ადეკვატური შეფასების უნარის განვითარება.
.ურთიერთთანამშრომლობის
უნარის გაანვითარება
|
ვარჯიშების მთლიანობაში
შესრულების მეთოდი
|
წყვილებში
|
ბურთები ცარცი
|
10წთ
|
5
|
მოძრავი თამაში“წრეში
ბურთი“(დაჭრილი მოთამაშეები ითამაშებენ ლახტით)
|
თამაშობითი მეთოდი
|
მთელი კლასი
|
ბურთი,სახტუნელები,სასტვვენი,წამზომი
|
10წთ
|
6
|
დამამშვიდებელი
ვარჯიშები,გაკვეთილის შეფასება
|
ზოგადპედაგოგიური
და აქტიური დასვენების მეთოდი
|
მთელი კლასი(ფრონტალური)
|
სასტვენი,
წამზომი,
კალამი,
ბლოკნოტი
|
5წთ
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
სპ.VII-IX.4. მოსწავლეს
შეუძლია სპორტული აქტივობისას წარმოაჩინოს ყველა ძირითადი და აუცილებელი მოძრაობითი
უნარ-ჩვევა.
·
აქტიური ვარჯიშობით აუმჯობესებს
ადრე ათვისებულ ძირითად მოტორულ უნარ-ჩვევებს.
·
მონაწილეობს გუნდურ თამაშებში, როგორც გუნდის სრულუფლებიანი
წევრი;
სპ.VII-IX.6. სპორტულ აქტივობებში მონაწილეობის საფუძველზე მოსწავლეს აქვს უნარი გამოავლინოს
ისეთი სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი უნარ-ჩვევები, როგორებიცაა: მიზნის დასახვა, გადაწყვეტილების
მიღება, მიზანდასახული მოქმედება, პრობლემის გადაჭრა, ადამიანებთან ურთიერთობა.
·
გუნდური თამაშებისას იცავს დისციპლინას, არეგულირებს საკუთარ
ქცევებს და ემოციებს, არ ჰყვება პროვოკაციას;
ადეკვატურად აღიქვამს მოგებას და წაგებას, ზომიერია
გრძნობათა გამოხატვისას;
სწავლის შედეგები:მოსწავლეები გააცნობიერებენ თავის
შესაზლებლობებს,თვითკორექციასა და წინააღმდეგობების გადალახვას.ადეკვატურად შეაფასებენ,როგორც
თავის ასევე მეწყვილის ქმედებებს.
ცოდნა:მოსწავლეები დაეუფლებიან წყვილებში ბურთის დაჭერისა
და ტყორცნის სხვადასხვა ვარიანტებს.
უნარები:მოსწავლეებს განუვითარდებათ მოძრავი უნარები,რეაქციის
სისწრაფე და მოძრაობის კოორდინირება.
წინარე ცოდნა და უნარ-ჩვევები:მოსწავლემ იცის ბურთის
გადაცემა ორი ხელით:მკერდიდან,იატაკიდან,არეკლით და ცალი ხელით.
შეფასება:გაკვეთილის მსვლელობის პროცესში მოსწავლე ფასდება
განმავითარებელი კომენტარით,საკლასო აქტივობების შესრულებაში ჩართულობით.
ხელმოწერა: ქ.ლომიძე
თარიღი:
gamarjoba
ОтветитьУдалитьЭтот комментарий был удален автором.
Удалитьგამარჯობა ქრისტინე
ОтветитьУдалитьmomewona
Удалитьmomewona
ОтветитьУдалитьmec momewona
Удалить